Futsal wif ex munshians...


Salam...fuh~~...tak terkata letihnya tatkala dipaksa bermain futsal selama 2 jam..wlupun hanya sebagai penjaga gol dan kdg2 bertindak sbg penyerang berbisa...namun ia tetap memberi kesan kepada kadar degupan jantung aku yg selama ini hanya berdegup dengan tenang...

Sungguh pun begitu hatiku tetap puas kerana berjaya jgk aku menjaringkan beberapa gol yg menarik sepanjang permainan berlangsung...wlupun membawa bersama 'muatan' yg berat di hadapan tp itu tidak membataskan aku untuk mempamirkan aksi yg cemerlang...berjaya menyelamatkan beberapa cubaan berbahaya dari pihak lawan dan membuat aksi menarik di depan pintu gol lawan (perasan giler..pdhal nasib jek)...hahaha=)

Tapi itu bknlah tujuan sebenar aku bermain futsal hari ni...tujuan utama adalah untuk bertemu rakan2 lama yg susah sgt nak jumpa...sehingga ade di antaranya yg aku dah lupe...hmm..sedih sekali...so mlm ni bole la dikatakan kami reunion la sekali...dptlah kami berkumpul dan disamping tu beriadah sekali...xdelah masa terbuang begitu saje tnpa ape2 pengisian...Alhamdulillah...

Hmmm...waktu pun dah begitu lewat nie...bsk nak gi umah kawin member lak...bdk ex munshian jgk...so adelah lebih baik aku tido dlu...to all kwn2 td...tanx sgt2 for inviting me...hopefully pas ni ade lg event2 yg utk kita semua dan dpt berkumpul sekali lg...

0 comments:

Post a Comment