Its been a while...

Akhirnya aku kembali ke dunia blogger..dah terlalu lama rasanya aku meninggalkan 'benda' ni selepas entry aku yg pertama..kemungkinan pd masa tu aku x bape minat sgt nak menulis..hnya ikut2tan kata org..teringat lg semasa blaja di universiti dlu, kwn2 aku sume rata2nya minat berblog..sehingga memaksa aku turut serta..tp ternyata ini bkn bidang ku..tp hari ini aku kembali dengan dorongan dari tempat blaja ku yg baru..hehehe...

Alhamdulillah...

4 comments:

ahmadkhairulnizar said...

btul tu bob...aku pun x reti ttg benda alah ni..hahaha...tp,sbb kan ko minat MU...aku pun follow ko le...so,ape lg Bob..GLORY GLORY la...hahahaha...

AiEM said...

jgn mudah mengalah...biar xpandai..at least mencube..semangat MU biar mekar di hati..hehehe

Zulhasnan said...

ape ar ko ngarut ni naim ? saket hidung aku baca post ko ni .. dumbell mane ? jgn lupe bende tu .. haha !

AiEM said...

ape yg ko lorat nie senan...hahaha

Post a Comment